Zámečnictví vyžaduje důslednou a cílenou reklamu

Zámečnictví je ryze „zemitý“ obor, jemuž se mnohdy věnují i staří mistři, co v montérkách tráví většinu svého života. Tito lidé mohou být tak úzce zaměření na specializaci svého oboru, že jim mohou uniknout některé důležité momenty, související s jejich profesí sice okrajově, ale pro prosperitu jsou zásadní. Jde zejména o reklamu, její účinnost a rozdílné technologie.

počítač na stole

Zámečníci jistě dobře ví, že existuje reklama v televizi, v novinách a časopisech, v rozhlase, na silničních billboardech a na dalších místech v exteriéru, jenže tyto reklamní zdroje nemívají takovou úspěšnost, jako reklama na Internetu https://www.ppcprofits.cz/ppc-reklama-pro-tiktok. Je to dáno také tím, že jde velmi často o vnucující a někdy až otravné záležitosti, že to spíš někoho odradí, než aby to přineslo kýžený výsledek.

Reklama PPC Pinterest bývá cíleně zaměřená, a jestliže je propagace zboží nebo služeb poutavá, je velká šance, že si ji někdo alespoň prohlédne a navštíví odkazovaný zdroj.

I zámečník potřebuje dát o sobě vědět

Že jste právě vy zručný a šikovný zámečník, o tom může být přesvědčen jen úzký okruh lidí, kteří vás znají nebo sii již nějakou službu objednali, ale chtělo by toto vědomí rozšířit dál do světa. Můžete využít jak vhodných PPC reklam, tak i odkazů na web s potvrzenými a ověřenými referencemi od zákazníků. Reference od lidí mívají na Internetu největší váhu při posuzování kvality odváděné práce nebo jakosti výrobků, a to mnohdy vyšší, než různé testovací programy a servery.

reklamní banner

Nenechávejte si tedy svou živnost jen pro sebe a své kamarády, pronikněte do obcí a měst výrazněji, aby se o vás vědělo, že nabízíte například instalace domovních dveří, výměny a opravy zámků, svařované plotové konstrukce, stoly, stojany, věšáky a další výrobky. Šikovný zámečník má stále co na práci, podobně jako třeba elektrikář, truhlář nebo instalatér.

Nákup na internetu

Je to pochopitelné. Proč jít hledat někde níže, když zde to máme přímo před nosem. Tak nač se dále zdržovat, že ano.

A nyní se zkuste zamyslet, proč byl zrovna nahoře a jako první tento web a ne třeba ten, co je druhý či třetí. Nevíte? Tak já vám to řeknu. Je to vinou SEO, což je zkratka z anglického Search Engine Optimization. Dá se to vyložit jako optimalizace pro vyhledávače. A to je to, co drží weby na těch nejlepších pozicích, tedy hned nahoře.

SEO struktura

Jak se taková optimalizace dělá? A za jak dlouho se to dá naučit? A kolik to stojí na tom DVD co jsme nedávno viděli? Takovou optimalizace nezvládnete svépomocí. Na to jsou specializované firmy se zkušenými lidmi, kteří to umí, jako například zde https://www.seoconsult.cz/seo-pro-shoptet.

Na druhou otázku je těžká odpověď. Záleží na tom, na jaké úrovni se chcete pohybovat. Základy pochytíte za večer, ale v praxi potřebujete mnohem a mnohem více. Základ je sice dobrá věc, ale je to žalostně málo. Já to vzdal hned druhý den, kdy jsem viděl, co to obnáší. Profesionál se to také musí dlouho učit, ale on při tom sbírá velmi cenné zkušenosti. Takže může začít svou práci dělat již za rok.

zkratka SEO

Otázka třetí je největší legrace, ale jak pro koho. DVD s programem SEO je tak trošku podvod. Ono to totiž není program. SEO je soubor úkonů, příkazů a spousty dalších věcí. Na DVD je snad nějaký paskvil, který dokonce může chvíli nějak pofiderně fungovat, ale bez expertních znalostí vám bude k ničemu. A s jeho pomocí rozhodně nedostanete svůj web na tu nejvyšší pozici. Na to skutečně musí být jen odborníci, a to na každý prohlížeč a každou platformu jiný. Jako například pro Shoptet, tak i pro Wix. Takže i zde musí někdo znát WIX SEO, jinak si moc nepomůže. On ne, že by byl základ naprosto jiný a SEO konzultant by se musel začít učit znova, ale prostě je třeba umět i tyto odchylky pro jiné platformy.

Je třeba se zviditelňovat

Ať už se na internetu obchoduje s čímkoliv, jedno je tu jisté. A sice to, že se musí takovým podnikáním vytvářet dostatečný zisk, aby to mělo smysl. A zatímco je zisk přáním kohokoliv z těch, kdo na síti něco prodávají, nejednou se toto přání nemění ve skutečnost. Kdekdo má sice svůj e-shop, ale rozhodně se mu na něm nedaří zbohatnout. Ba jsou tu častým úkazem i situace, kdy se nevydělává dost nebo dokonce zisky zcela chybí.

A proč některé internetové obchody nevynášejí? Někdy třeba kvůli nedokonalosti nabídky nebo její cenové neúměrnosti, často ale i jenom proto, že jim chybí zákazníci. A když někde postrádají zákazníky, je pochopitelné, že se tam nemají kde vzít peníze.

nápis SEO

I internetové obchody se tak musí dnes a denně pokoušet o získání si přízně veřejnosti. Potřebují, aby na ně mířil dostatek lidí, kteří snad využijí to zde nabízené a budou ochotni za to slušně zaplatit. Ale obvykle není vynaložená snaha úměrná tomu, kolik nových duší se sem podaří přilákat. Protože konkurence je silná a všem obchodníkům jde o totéž.

Když tedy chce nějaký majitel e-shopu dosáhnout vysokého počtu klientů, musí na to jít způsobem, který je efektivní a fungující. Žádné oslovování zcela cizích lidí tu nepomůže, reklama je navíc drahá… A je tedy vůbec něco, co funguje? Je způsob, jak internetovému obchodu zvýšit návštěvnost a tím i počet zákazníků?

obsah SEO

Možné to vlastně bývá. Chce to ale vsadit na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Protože je to třeba SEO pro Shoptet, díky níž se zvyšuje návštěvnost na webech založených na zmíněné platformě, a zrovna tak e-shopy založené na platformě Shopify SEO potřebují, aby zabodovaly. S pomocí optimalizace se totiž dá dostat s odkazem na takový e-shop až mezi přední nabídky internetových vyhledávačů. A tam už si takový obchod najde dost lidí na to, aby se toto provozující obchodník uživil.

Jak vypadají firemní sídla?

Firma oficiálně existuje od chvíle, kdy její existenci posvětí úřady. A fungovat začíná ve chvíli, kdy si jí všimnou zákazníci a začnou v ní utrácet své peníze. A aby úřady firmu oficiálně zaregistrovaly a zákazníci si k ní našli cestu, je nezbytné, aby se takové firmě zajistilo její sídlo. Bez toho tato nemůže ani vzniknout, ani fungovat.

firemní objekt

A není tedy divu, že budoucí podnikatelé shánějí své firmě sídlo jako jednu z prvních záležitostí, a že pak provozují takové firemní sídlo po celou dobu podnikání. Jinak to nejde. Jenže sehnat si takové sídlo není často hračka. Kdo už někdy sháněl nějakou nemovitost, ví, že jde určitě o drahou záležitost. A nejen to. Často se navíc ani za dost velké peníze nesežene takový objekt, jaký by byl žádoucí, dostatečně reprezentativní a splňující vše, co od něj soukromník očekává. A dokud schází taková budova nebo aspoň kancelář, je podnikání nemožné.

Ale naštěstí je tu pro podnikatele, kterým se nedaří sehnat si vhodné firemní sídlo nebo kteří o něm mají jiné představy, než co nabízejí objekty, jež jsou k dispozici, i možnost využít virtuální sídlo Praha 10. Tedy začít podnikat na adrese někoho jiného, někoho, kdo dá podnikateli k využití svého objektu coby firemního sídla souhlas.

firemní objekt

V takovém případě získá podnikatel adresu, kde se může se svojí firmou přihlásit, získá možnost nechat si sem posílat a zde zpracovávat a přeposílat poštu, je možné tu někdy získat i trvalý pobyt. A protože se jedná jenom o omezené možnosti využití takového objektu, jedná se i o levnou záležitost. Díky níž si může dovolit sídlo pro svoji firmu prakticky kdokoliv. Na rozdíl od koupě vlastní nemovitosti pro tento účel, což by se jistě prodražilo. Pokud by to člověku vůbec vyšlo, pokud by sehnal takový objekt, jaký by splňoval to, co od něj jeho podnikající majitel očekává.

Jste si jisti, že máte vaše spotřebiče v pořádku

Když si kupujeme elektrický spotřebič, předpokládáme, že jej výrobce zhotovil a uvedl na trh v takové jakosti, že půjde o bezpečný provoz po dobu mnoha měsíců či let. Tato iluze může vytvářet klamný dojem, že se o své spotřebiče nemusíme starat, a že je občas stačí jen umýt, utřít suchým či vlhkým hadříkem a udržovat je v čistotě.

elektrická sekačka na trávu

Elektrická energie, která prochází vodiči a dalšími činnými částmi výrobku, však může vyvolat některé změny, s nimiž běžný klient nepočítá, a časem se může objevit i vážná závada, vedoucí k požáru nebo nebezpečnému úrazu. Týká se to veškerých spotřebičů zapojovaných do elektrických zásuvek, tedy například chladničky, pračky, kuchyňských varných konvic, mixérů a robotů, výpočetní techniky a spotřební elektroniky a neměli bychom zapomínat ani na různé nástroje, stroje a přístroje.

nářadí elektrikáře

Jak je na tom vaše zahradní technika

Lidé, kteří bydlí v rodinných domech a rekreačních nemovitostech, mají zpravidla doma sekačku na trávu, křovinořez, strunovou sekačku, plotové nůžky a další podobné elektrické zahradní nářadí. Jedná se sice o sezonní záležitost, ale od jara do podzimu jsou tyto stroje v provozu poměrně často. Nevýhodou zahradního elektrického nářadí je přívodní šňůra, která často překáží, musíme se jí vyhýbat a stává se, že se tu a tam připlete k činné části nástroje. Jestliže si toho všimneme včas, podnikneme kroky ke zmírnění následků škody, ale pokud se tak nestane, může se na scéně objevit velký problém – naříznutá izolace, která se časem zvětšuje, a jednoho dnes se jí můžeme dotknout a bude to osudový moment.

Až bude u vás doma probíhat revize elektrických spotřebičů, požádejte elektrikáře, aby se také zaměřil na zahradní techniku, na přívodní šňůry a další komponenty, které mohou být vlivem pracovní činnosti povolené, uvolněné, různě zdeformované či jinak poškozené.

Tipy jak ušetřit na nákupu oblečení

Pravidelné nákupy oblečení mohou dost zasáhnout náš rozpočet. Pokud chcete za nákupy za oblečení ušetřit, zde je několik našich tipů, jak se k tomu můžete propracovat.

Zbavte se oblečení, které nenosíte

Máte ve skříni hodně věcí, ale polovinu z nich už dávno nenosíte a víte, že si je na sebe v nejbližší době už ani nevezmete? Pak je škoda, aby se vám jen tak bez využití váleli ve skříni. Nafoťte je a zkuste prodat na internetu, ať už na sociálních sítích, nebo webových stránkách, které jsou přímo pro takový prodej určené.

Nakupujte použité oblečení

I když je některé oblečení nošené, na mnoha kouscích to nejde vůbec poznat. A ty jsou pro vás právě výhra. Když už budete prodávat na bazarech s oblečením, podívejte se, jestli tam neseženete nějaký potřebný kousek za slušné peníze. Můžete tím na jednom kousku ušetřit i stovky korun.

žena nákupy

Second handy

Second handy někdo miluje, někdo nenávidí. Pravdou je, že se v nich dají najít vážně poklady. Zkuste obejít pár místních second handů a uvidíte, že s trochou trpělivosti a hledání se tam dokážete obléct od hlavy až k patě za pár korun.

Slevové kódy a kupóny

Spousta obchodních řetězců poskytuje pro zákazníky slevové kupóny a kódy. Slevové kupóny můžete najít třeba v různých časopisech, a uplatnit je poté v kamenných prodejnách, na internetu zase spíše najdete slevové kódy, které můžete použít na nákup v e-shopech. Nabízíme vám slevový kód na nákup oblečení, About you 20 sleva https://www.zeleneslevy.cz/aboutyou-sleva-slevovy-kod/.

nakupování

Nakupujte na konci sezóny

Sezóna končí, přichází třeba jaro a obchodníci zlevňují zimní oblečení na až směšné částky. To je znamení pro vás, že máte jít na nákupy. Třeba takové zimní bundy nebo kabáty jsou dost drahé, ovšem v takovém výprodeji je můžete sehnat i s více než poloviční slevou, což už se vám vážně vyplatí.

Proč je nutná občasná nezávislá kontrola BOZP

Jednou z nejdůležitějších norem v každém zaměstnání je bezpochyby bezpečnost a ochrana zdraví při práci. Není tedy divu, že odpovědné úřady požádají namátkové kontroly, aby se přesvědčily o jejich dodržování. To samozřejmě není po chuti manažerům a ani zaměstnancům samotným. Těm prvním přidělává práci, neboť musí vypracovávat potřebnou dokumentaci a ujistit se, že jsou s ní všichni zaměstnanci seznámeni. Také musí pořádat schůze, na kterých informuje o změnách, které v tomto oboru nastaly.

Jedny z ochranných pomůcek povinných v lékařství

Tím se samozřejmě zvyšuje jejich stres a tím pádem i snižuje výkonnost – a čím méně výkonní jsou, tím méně si vydělají. To samozřejmě nechtějí, avšak pokud nebudou dodržovat zákon, hrozí jim v tomto případě skutečně velké postihy. A tomu se většina z nich chce vyhnout. Pokud jde o zaměstnance, zde je situace podobná. Často totiž mají zkratky, které jim práci urychlují a usnadňují. Problém je, že tyto jsou mnohdy v rozporu s předpisy. Rozhodně se jim tedy nelíbí, když jim někdo říká, že mají pracovat jinak – oni přeci svou práci znají, ne? Také zaměstnanci musí být součástí pravidelných setkání na toto téma. To jen ubírá z jejich volného času, který by mohli trávit jinak. Naprostá většina je považuje za zbytečné, a pokud je to je trochu možné, práci si ulehčují, byť v rozporu s pravidly.

ochranný oděv je důležitou součástí BOZP

Zde však všichni bohužel zapomínají na to, proč byly tyto směrnice vůbec vydány. Jde tu totiž především o zdraví a v některých oborech i o život. To bychom neměli brát na rychlou váhu. Co je nám totiž platné, když budeme rychleji hotoví, pokud v důsledku toho zemřeme?

To je také důvodem, proč se provádí poměrně často nezávislá namátková kontrola BOZP. Ta zajišťuje, že i přes omezení, která tím vznikají, budou zásady bezpečnosti a ochrany zdraví vždy a všude dodržovány. Úřady ani pojišťovny se totiž rozhodně nechtějí zabývat případy, kdy se někdo zraní v podstatě vlastní hloupostí – a prevence je rozhodně lepší než případné následky, a to pro všechny zúčastněné.